תכנון מרחבים חינוכיים – סביבתיים, המחברים בין המקום ואופיו למסר שהוא רוצה להעביר ולשימוש מיטבי בו.
אני מאמינה שלסביבה שלנו – שבה אנחנו חיים, מתחנכים, מבלים – יש יכולת להשפיע השפעה משמעותית על הגישה שלנו, התפיסות והערכים המובילים אותנו, ועל התחושה שלנו, וההנאה שלנו מהמקום.
לאור מצב הסביבה שלנו, והעובדה שילדינו מבלים מעט מדי זמן מחוץ למבנים, אני משקיעה במספר היבטים מרכזיים:
- פיתוח מרחבי למידה שמעצימים את חווית הלמידה – הסביבתית והחינוכית באופן כללי ועל כן פעמים רבות הם מחברים בין פנים לחוץ.
- פיתוח חצרות טבעיות של מסגרות חינוך וקהילה – חצרות הנותנות לילדים חוויה טבעית כמה שיותר, שמאפשרות מגוון רחב של אפשרויות משחק ולמידה חוויתית . חצרות שמשמרות בתוכם את הטבע האופייני לאזורנו, ועשויות מחומרים טבעיים ונעימים
- פיתוח מרכזי הדרכה – הכוללים פיתוח קונספט ותוכן להסברה והתנסות חוויתית בתחומי הסביבה השונים
בנוסף, אני מנחה בתחרויות לבנייה ירוקה לבתי ספר בתכנון של מרחבי הלמידה.